Η απόλαυση της πραγματικότητας




Φορτώννουν μας ιδέες  μες τούντον κόσμον το σημερινό  για την ευτυχία του πλασμάτου, φαντασιώσεις γεμάτες κορμιά τέλεια, γυμνασμένα, καθημερινό σέξ με μοντέλλα καλλίγραμμα, λεφτά πολλά, σπίθκια τεράστια, αυτοκίνητα φαλλικά, ακράτητον έρωτα που πάει για δεκαετίες με τρόπον που μας συφφέρει, επιτυχίαν στη δουλειάν, καθημερινήν ευεξία τζιαι χαμόγελο μόνιμο.  Λαλούν μας έχουν αξία μόνο τα υλικά πράματα.   Ήντα πελλοί που έναι.  Έντα ψέμματα μας ποτίζουν!.


Στην πραγματικότητα, είμαστεν ούλλοι μας δκυό πασιήες μές σε μιάν μπανιέραν τεράστιαν που απολαμβάννουμεν τη ζωή φιλοσοφώντας τζιαι χουφτώννοντας τα τροφαντά μας μυλλαρωτά μέλη, πίννουμεν, καπνίζουμεν,    σ' ένα καθημερινό σπιτάκι ασήμαντο, με συναισθηματικό πάχος πολλύν, τζιαι άλλες ατέλειες,  τζιαι στ' αρτζίθκια μας ο κόσμος.

Σχόλια

Ο χρήστης ΚΥΠΡΟΛΕΩΝ είπε…
Botero? αρεσκει μου
Ο χρήστης Neraida είπε…
Διάσπορε!
Τα πάσιη μας , τα κάλλη μας! :-P
Ο χρήστης stalamatia είπε…
Δυο δυο στη μπανιέρα δυο δυο!Εκτος τζιαιν πολλά στενή τζιαι πάλε εν να βρεθεί τρόπος χα χα χα .
Ο χρήστης KAZANI είπε…
eisai polla oraios!!
Ο χρήστης ρίτσα είπε…
εμένα μου άρεσε ο πίνακας. μου φαίνεται τρυφερός μή μου το χαλάς
Ο χρήστης Κκουλλάς είπε…
Εν ωραίος ο πίνακας πράγματι , αλλά τζαι η νέα εικόνα πάνω ψηλα με τζείνο τον άρκο εν ωραία , χαχαχαχαααα...
Ο χρήστης Diasporos είπε…
κυπρολέων

Ναί φίλε, botero. Υπέροχος ά?


Νεράϊδα

Τα 'πάσιη' μας, σε δέκα επίπεδα.



Καζάνι

Βεβαίως, βεβαίως.



σταλαματιά

Κόρη σταλαματιά, έσιει μπανιέρες για όλα τα σάϊζ :-)))


ρίτσα

Μα εν για τρυφερότητα που λαλώ καλή μου




κκουλλά
χαχα, άρεσεν σου ο άρκος? Εν μεθυσμένος που τα πράματα που του έδωσεν η φύση. Θωρείς τον που παίζει μουσική μαγευτική να ακούουν τζι οι άλλοι?

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Mondestrucken/Φεγγαρομέθυστος

Ελάτε στες μουσικές

Στη συναυλίαν των μαθητών του Διάσπορου.